♦ Struktura e pagave
♦ Funksionet dhe detyrat e UBT
♦ Autoritet dhe organet drejt UBT-se UBT
♦ Senati Akademik
♦ Rektori
♦ Rektorati
♦ Bordi i Administrimit
♦ Administratori
♦ Asambleja e Personelit Akademik
♦ Komisionet e Përhershme në UBT
♦ Këshilli i Etikës në UBT
♦ Qendrat Kërkimore Shkencore në UBT
♦ Erasmus+
♦Interreg
♦Boku
♦ Buletini Shkencor
♦ Buletini Informativ Mujor
♦ Strukturat Shëndetësore Universitare
♦ CV-të dhe pagat e nënpunësve që janë subjekt deklarimi sipas ligjit (https://www.ildkpki.al/legjislacioni/), përfshirë dhe anëtarët e kabinetit të titullarit të UBT, përshkrim të procedurës së zgjedhjes, kompetencat dhe detyrat e tyre
♦ Rezultatet e Kontrollit të Verifikimit të Titujve Shkencorë
(LIGJ Nr.9049, datë 10.4.2003 "PËR DEKLARIMIN DHE KONTROLLIN E PASURIVE, TË DETYRIMEVE FINANCIARE TË TË ZGJEDHURVE DHE TË DISA NËPUNËSVE PUBLIKË")
♦ Për Fakultetin e Bujqesise dhe Mjedisit
♦ Për Fakultetin e Mjekesise Veterinare
♦ Për Fakultetin e Shkencave Pyjore
♦ Për Fakultetin Ekonomise dhe Agrobiznesit
♦ Për Fakultetin e Bioteknologjise dhe Ushqimit
♦ Procedura që ndjekin funksionarët e lartë të UBT për të marrë vendime
Procedura e marrjes së vendimeve nga autoritetet dhe organet drejt UBTse të Universiteti Bujqesor i Tiranes, në varësi të llojit dhe natyrës së tyre, mbështetet në “Ligj Nr. 80/2015 PËR ARSIMIN E LARTË DHE KËRKIMIN SHKENCOR NË INSTITUCIONET E ARSIMIT TË LARTË NË REPUBLIKËN E SHQIPËRISË”, Statutin, rregulloren dhe akte të tjera të brendshme të Universiteti Bujqesor i Tiranes.
♦ Procedurat dhe mekanizmat për të bërë kërkesë dhe ankesë që lidhen me veprimet ose mosveprimet e UBT ( Përfshirë adresën postare/elektronike për depozitimin e kërkesave dhe ankesave - Afatet dhe mënyrën e kthimit të përgjigjeve).
♦ Rregullore për fitimin e titujve akademikë në Universitetin Bujqësor të Tiranës
♦ Rregullore e projekteve në UBT
♦ Rregullore e Doktoraturës 2025
♦ Struktura Administratori 2025